BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, October 1, 2010

Love Story...

Salam...hye,lma da x update this blog...da s'bln lbh rasanya...he3.
This time aku nk ceta amcm proses ksh cnta aku pd msa yg d'tentukn oleh TAKDIR...insyhALLAH..hi3.
Aku ykin & prcya...semua org sering m'nntikn insan yg btl2 telah d'tentukn utk hdp kita...
bgitu jg dgn aku...
Tgk gmbr 2...Giselle pn sma cm aku..tnggu Prince Charmingnya dtg...he4.


Huhuhu....ntah cmna ar muka Prince Charming aku...
Msti kacak,funny...protecting..& loving..
hehehehe...


Opsss...cm Edward ke??? OMGALLAH....andai sja...
hahahahaha.....
tp x mustahil kn3??
well...kna ar tunggu jak...
nnti & trus menanti....

& finally...bila kmi da brjumpa then jatuh cinta...kmi pn brsama bt selama2nya...
kmi akan menari tanpa peduli dgn org disekeliling...
trus menikmati rasa cnta yg ada...
awwww....so sweet....


huhuhu....x sabar tunggu my Prince Charming...
apa2 pn...aku akn tnggu dia...
& i'll say " i love u with all my heart "








end of story....

0 comments: